پروپوزال ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (خیار گلخانه ای)

پروپوزال ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (خیار گلخانه ای)

فرمت فایل : docx

حجم : 999

صفحات : 23

گروه : اقتصاد

توضیحات محصول :

پروپوزال بررسی ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی جات استان یزد (مطالعه موردی  خیار گلخانه ای)

روابط متقابل رقابت به عنوان یک متغییر ساختاری بازار با سایر متغیرهای ساختاری، رفتاری و عملکردی مطرح می ­شوند و ساختار بازار تحت تاثیر ماهیت رقابت و قیمت گذاری در بازار است (دهقانی،1393). ساختار بازار یکی از فاکتورهای مهم در شکل­ گیری قیمت­ می ­باشد (کلایی و همکاران،1394). الگوی انتقال قیمت توسط عواملی مانند ویژگی­ های کالا، انتقال محصول، و ساختار بازار اداره می ­شود و از عناصر مهم برای تولید محصولات با ارزش افزوده است (اهن و لی[1]،2015).

این­که چگونه شوک­های قیمتی در یک بازار به بازارهای دیگر منتقل می­ شوند، انتقال قیمت نامیده می ­شود که این امر می ­تواند به­ صورت افقی (مکانی) یا عمودی باشد (یوسفی و مقدسی،1392) بر پایه نظریه ی اقتصادی کلاسیک در بازار رقابت کامل انتقال قیمت متقارن است(یاوری و همکاران،1393).
هدف این پژوهش بررسی ساختار بازار و انتقال قیمت صیفی­جات استان یزد (مطالعه موردی: خیار گلخانه ­ای) است.
4-3- فرضیه‌ها/ سئوالات پژوهش:
انتقال قیمت خیار گلخانه ­ای یزد از نظر سرعت متقارن است.
انتقال قیمت خیار گلخانه­ ای یزد از نظر مقدار متقارن است.
[1] Ahn and lee.

قیمت محصول : 12000 تومان

دانلود

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها